29. marts 2019

Trussardi jaunais aromāts vīrietim Riflesso Blue Vibe

Trussardi jaunais aromāts vīrietim Blue Vibe pārsteidz ar savu enerģētiku, vīrišķību un duālo dabu, kas smaržu veidā izceļ jebkura vīrieša personību.

Veronikas Nibergas aromāta smaržu piramīdas pamatā ir kontrasti – karsts un auksts, racionāls un emocionāls, elegants un dumpiniecisks, salds un rūgts.

Aromāta notis

Aromāts brīžiem liek sajust nakti un tās noslēpumus, bet tam piemīt arī dienas enerģiskās vibrācijas.  Aromāts pieder pie austrumniecisko un koksnes smaržu grupas.

Sākuma notīs izcelti ruma, vībotnes un juzu augļa akordi – tie ir saldi un svaigi. Vidusnotīs ģerānijas smarža aicina izbaudīt lazdu riekstu nianses un tad ļauties vībotnes valdzinošajam spēkam. Pamatnotis no Itālijas ādas, ambras un tabakas akordiem sasaista aromātu ar Trussardi zīmola mantojumu un itāļu daiļamatniecības tradīcijām.

REKLĀMAS KAMPAŅA

Viens no saistošākajiem jaunajiem talantiem modes fotogrāfijas žanrā fotogrāfs Bū Džordžs ir spējis apvienot divus interpretācijas līmeņus neierasti iespaidīgā fotoattēlā.


Priekšplānā stāv Andrē baltā kreklā bez kaklasaites un ar atlocītām piedurknēm, kas atklāj viņa iecienītos tetovējumus.  Viņš vēl nav izgājis no sava jaunā vadītāja tēla un jau grasās pieņemt "mākslinieka dumpinieka" lomu.  Apzināti miglainajā fonā ar sapņaino efektu redzama meitene, kas gaida Andrē viņa mākslas darbnīcā. Uzrakstā Trussardi logotips ir papildināts ar jauno, stilizēto vējasuņa simbolu.  Attēla labajā pusē atrodas Riflesso Blue Vibe smaržu pudelīte tumšzilā un laima zaļā tonī ar unikālu hroma spīdumu.

reklāmas Video

2




Rakstīt komentāru