04. februāris 2019

Parīzietes šiks un rotaļa jaunajā Rochas aromātā Mademoiselle Rochas

Kāda ir Mademoiselle Rochas?

Kas ir Mademoiselle Rochas jeb Rošas jaunkundze? Viņa ir dzirkstoši jauna parīziete, aktīva, pilna prieka un svaiguma, tā teikt, “tipiska francūziete”. Mademoiselle Rochas ir iedvesmojusies no diviem skaistiem Rochas aromātiem – Femme un Madame, bet viņai piemīt sava neatkārtojamā personība. Viņa iemieso franču eleganci, spēj pati izdarīt savas izvēles un dzīvo šeit un tagad.

Viņa, kuru šīs smaržas raksturo, ir zinātkāra, drosmīga, rotaļīga un dzīvespriecīga. Viņa dievina gaismas pilsētas Parīzes jaunās stilīgās vietas. Iepirkšanās, laiska pastaiga galerijā, kafijas baudīšana uz terases vai romantiskas vakariņas vietā, kur skatam paveras Parīzes namu jumti...

Viņa ir pilsētas meitene no matu galiņiem līdz papēžiem, un viņa iemieso modi, pati neapzinoties to. Kad viņai ir dažas stundas brīva laika, viņa sevi lutina, ietērpjot kājas ērtās balerīnkurpēs un dodoties pastaigā pa Senonorē ielu, Senžermāna kvartālu vai gar Senmartēna kanālu, veikli šķērsojot neskaitāmos tiltiņus un baudot Parīzes parku krāšņumu. Vakarā balerīnkurpes nomaina smailpapēžu apavi. Viņa uzklāj spilgti sarkanu lūpukrāsu un viegli iesmaržojas. Tagad viņa ir gatava tikties ar draugiem uz glāzi dzēriena kādā bārā. Ja vien līdzās ir draugi, tad nav svarīgi, cik šis bārs ir stilīgs. Viņa izstaro laimi un ikvienu apbur ar savu spontāno raksturu. Viņai patīk rotaļāties ar pavedināšanas noteikumiem. Ir tik jauki būt nebēdnīgai, vai ne?

Viņa hedoniski ļaujas dzīves mirkļiem un pilnībā izbauda tos. Instagram un Snapchat,savukārt, ļauj tajos dalīties ar pasauli. Viņa ir dzīvespriecīga, komunikabla un ekstraverta un zina, ka ir svarīgi dalīties ar saviem jaunajiem atklājumiem un atrasties smieklu un draudzības epicentrā.

Tas viss Mademoiselle Rochas jaunkundzei sniedz to īpašo dabisko franču šiku, kas ir skaudības vērts.

Par aromātu Mademoiselle Rochas

Parfimērijas ūdens Mademoiselle Rochas radītāja parfimēre Anne Flipo šajā aromātā vēlējās atspoguļot mūsdienīgas parīzietes rotaļīgumu un bezrūpīgo garu. Iedvesmojusies no Rochas modes nama ikoniskajiem un augstvērtīgajiem izstrādājumiem, Anne Flipo rūpīgi, noti pa notij, ir uzbūrusi pavedinošu smaržu buķeti. Tā radīta enerģiskai un atbrīvotai sievietei, kura mīl dzīvi un skaistumu.

Aromāts atveras ar atspirdzinošu sarkano augļu šalti (jāņogas, upenes un kazenes), kas atmodina sajūtas un aiznes atmiņās uz bezrūpīgo bērnību. Šo kombināciju izceļ Francijas parkos augošo efeju nots, kas vienlaikus rada arī mundru kontrastu. Augļaini zaļais un viegli karamelizēti sārtais cukurotā ābola akords rada nepārvaramu atkarību.

Aromāta sirdī uzvirmo ziedu eksplozija – sauja rožu ziedlapiņu destilāta no ekskluzīvajiem Rochas rožu laukiem, dāsna šķipsna burvīgā Ēģiptes jasmīna, gaisīgs vijolīšu akords... Tā ir elegances, romantikas un sievišķības esence. Magnētiska pavedināšanas māksla franču stilā.

Pamata notis izceļ šīs maigās buķetes raksturu un stabilitāti: krēmīgs un elegants sandalkoks, maigs un komfortu rosinošs pelēkās ambras akords un tikko jaušams baltais Šantilī muskuss pieguļ tā valkātājai kā izsmalcinātas mežģīnes, ko mesjē Rošas tik ļoti bija iecienījis izmantot sava modes nama apģērbos. Šis aromāts ir gluži kā otra āda.

Stila gars

Pudelīte veidota kā vienkāršs un nevainojams stikla aplis, kas simbolizē sievišķīgu maigumu. Viegli sārtais aromāta tonis atgādina par ziediem un gardēža cienīgu izsmalcinātību, radot nepārvaramu vēlmi izmēģināt to.

Rievotā zīda lente iemieso augstās modes garu un ir viens no Rochas simboliem, kas lietpratējiem ļauj nekļūdīgi atpazīt šī zīmola ražojumus (šī lente ir iešūta visu Rochas mēteļu oderēs). Tā greznojas uz aromāta pudelītes kakla, tieši zem sudrabotā vāciņa, reljefajam audumam skaisti izceļoties uz etiķetes fona un sniedzot pudelītei izsmalcinātu izskatu.

Mūsdienīgi veidotā kastīte ir apdrukāta iespieduma tehnikā, padarot tās virsmu reljefu. Kastītes pasteļsārtais tonis sasaucas ar paša aromāta toni. Klasiskais un smalki veidotais melnais ietvars saskan ar uzrakstu Mademoiselle Rochas.

Parīzietes šarms Mademoiselle Rochas reklāmas sejā

Par aromāta seju izraudzīta aktrise Noemī Šmita (Noémie Schmidt). Viņa perfekti iemieso Mademoiselle Rochas būtību: svaigumu, spontanitāti un eleganci.

Aromāta reklāmas video jauna sieviete gatavojas tikties ar savu mīļoto uz Parīzes kafejnīcas terases. Nebēdnīgi un bezrūpīgi viņa atvēl sev laiku un ļaujas nesteidzīgai vannai, līdz saprot, ka kavē tikšanos (runā, ka parīzietes vienmēr kavē). Viņa ietērpjas kleitā, novelk savas smailpapēžu siksniņkurpes un basām kājām skrien gar Ilsenluisas krastiem, šķērsojot ielu pārsteigta autovadītāja priekšā, lai visbeidzot ar dabisku un atbrīvotu smaidu sejā satiktu savu mīļoto.

Mīļotais pasniedz viņai lielu kasti, aptītu ar lenti, uz kuras greznojas Rochas modes nama logotips. Cik sirsnīgs pārsteigums – kastē slēpjas mīļš kucēns, pēc kāda viņa vienmēr ir ilgojusies!

Nav šaubu – aktrisei Noemī Šmitai piemīt franču šiks jeb Frenchic!

ROCHAS MODES NAMS, PATIESS FRANČU AROMĀTU MANTOJUMA KALDINĀTĀJS

Marsels Rošas (Marcel Rochas) savu modes namu izveidoja 1925. gadā, būdams 23 gadus vecs. Sievietes ļoti drīz iemīlēja viņa Parīzes garā izkoptos izstrādājumus, vienlaikus sievišķīgus un neticami modernus – vai tās būtu tenisa kleitiņas vai melnbaltās brīva piegriezuma kleitas, Šantilī mežģīņu apakšveļa vai tērpi ar platiem pleciem un šauru gurnu daļu.

(Marsels Rošā (Marcel Rochas) darbnīcā, strādājot un viņa sieva un mūza Helēna Rošā (Helena Rochas).)

1943. gadā, vēlēdamies iepriecināt savu trešo sievu un jauno mūzu Helēnu, mesjē Rošas lūdza parfimērmeistaram Edmondam Rudņitskim (Edmond Roudnitska) radīt aromātu, kas iemieso absolūtu sievišķību: tas bija ziedu-šipra kategorijas aromāts Femme.

Pēc Marsela Rošas nāves 1955. gadā Helēna kopā ar Giju Robēru (Guy Robert) radīja aromātu Madame Rochas. 1960. gadā klajā laistais aromāts simbolizē neatkarīgu, mūsdienīgu sievieti, un smaržu buķetes pamatā ir neatvairāmi baltie ziedi.

Tam sekoja L’Eau de Rochas 1970. gadā – jauns, svaigs odekolons, kas drīz vien iemantoja leģendas statusu. 1993. gadā klajā tika laists aromāts vīriešiem Eau de Rochas Homme, tam 1994. gadā sekoja jauns aromāts sievietēm Tocade un aromāts vīriešiem Rochas Man 1999. gadā.

Fotogrāfiju avoti: a-la-rox.com, hazine.com, glamradar.com, pining.com, favim.com, imgmodels.com, imdb.com, lenouvelliste.ch, headtotoefashionart.com, tumblr.com, pinimg.com

4

Ar rakstu saistītie produkti:





Rakstīt komentāru