26. septembris 2018

Jutekliskas un vilinošas - Hugo Boss aromātu pāris Viņam un Viņai - The Scent Private Accord

Septembrī prezentēts jaunais Hugo Boss aromātu duets no jau iepazītās The Scent līnijas. Hugo Boss Scent Private Accord smaržu pāris Viņam un Viņai seko 2015.gada izlaistajam Boss The Scent – šobrīd jau iemīļotam un kļuvušam par kulta aromātu.

Šoreiz zīmols piedāvā dabisku, bet tai pašā orģinālu smaržu - afrodiziaku, kas balstīts uz kafijas un kakao notīm. Smaržām VIŅAM kafijai noteikumus diktēt palīdz maninka auglis, ingvers un koksnes spēcīgais aromāts, bet VIŅAS – saldais mandarīns un Osmantus ziedi, radot nedaudzi orientālu, taču juteklisku un siltu aromātu.

Lieliskos aromātus papildina stāsts, kuru Dreika Doremus režisētā jutekliskā videoklipā izstāsta The 50 Shades of Grey zvaigzne Džeimss Dornans un nīderlandiešu supermodele Birgita Kos. Viņu stāsts ir atgriešanās realitātē: Džeimss un Birgita, apjaušot savu savstarpējo fizisko pievilkšanos, izvairās no virtuālās realitātes un vēlas pieslēgties īstajai pasaulei, kur var būt kopā pa īstam. Hugo Boss zīmols stāsta, ka izvēlējušies šos modeļus par reklāmas sejām, jo viņi ar savu personību izstaro izteiktu jutekliskumu un satiekoties, nodod vēstījumu par  absolūtu jūtu ķīmiju un fizisko pievilkšanos.

Tāpēc reklāmas kampaņas sauklis un haštags ir #AugmentedSensuality.

Noskatoties video, mēs paši burtiski sajūtam nokaitēto gaisotni un savās atmiņu dzīlēs atceramies vai vēlamies sajust to īpašo sajūtu, kad satiec kādu, sajūti viņa smaržu, sajūti ķīmiju, kas tev liek vēderā lidot taureņiem un darīt neprātīgas lietas, gluži ar katalītisku spēku tiecoties vienam pie otra.

Reklāmas klipā redzam koncertzāli, kur visi gaida kāda prestiža koncerta sākšanos. VIŅŠ jau ir  zālē, VIŅA steidzas. Koncerts nebūs parasts, to visi klausīsies un vēros caur virtuālās realitātes brillēm. Kad viņu sastopas blakus sēžam, sajūtas un maņas gūst virsroku un virtuālā barjera tiek nojaukt. Viņi satiekas, saprotot, var būt kopā tikai aizbēgot no virtuālās realitātes, ka pievilkšanās spēks ir pārāk intensīvs, lai tam pretotos. Cilvēka maņas – oža, pieskārieni, redze, dzirde gūst virsroku, tur, kur valda reālā dzīve. The Scent Private Accord smaržas ir kā tilts starp virtuālo un īsto pasauli.

Zīmols ar šo kampaņu vēlas mudināt cilvēkus atslēgties no virtuālās pasaules un ļauties savām dabiskajām sajūtām, būt klātesošiem reālajā pasaulē, izbaudot katru mirkli.

Birgita Kos izstaro spēku un vienlaicīgi  jutekliskumu, perfekti iemiesojot BOSS sievietes tēlu un šīs smaržas nēsātāju. Modele saka: Man patīk lietot svaigas smaržas – ar citrusu un augļu notīm. Šajā aromātā es jūtu to, kas man tik ļoti patīk smaržās – saldais mandarīns un Osmantus zieds.

Džeimss Dornans atzīmē, ka viņam attiecības ar zīmolu Hugo Boss  jau ir daudzus gadus, kopš viņš ir sācis karjeru kā modelis 2003.gadā. Viņš piebilst, ka viņam ļoti simpatizē jaunais aromāts un tās pudelīte. Džeimsu uzrunājusi lieliskā sadarbība ar režisoru Dreiku Doremus, kurš vēlējies padarīt smaržu reklāmas kampaņu ambiciozu, juteklisku unn māksliniecisku.

Smaržu pudelīte

Smaržu pudelīte ir veidota, iedvesmojoties no sievietes un vīrieša attiecībām. Flakoniem ir gludas līnijas, kas pabeidz formu ģeometriskās līnijās.  Šī detaļa radīta, iedvesmojoties no vīrieša un sievietes savienošanās elementa – šajā gadījumā – sievietes un vīrieša sadošanās rokās un uzticēšanās vīrietim un viņa stiprajam plecam, nezaudējot savu personību.

Smaržu notis

Jaunie aromāti atklāj Boss cienītāju nebēdnīgo un rotaļīgo personības šķautni. Smaržas kungiem ir noslēpumaini austrumnieciskas, izteikti vīrišķīgas un elegantas. Arī sieviešu aromāts ir orientāls, vienlaikus arī izteikti juteklisks. Saldā mandarīna svaigums atklāj smaržu, pamazām atklājot dziļākās un jutekliskās notis aromātā.  Sirds noti veido vieglā un smalkā Osmantus zieda vēsmas, kas lēnām pārtop tumšā un spēcīgā kvalitātē, noslēdzot smaržu ceļojumu ar kakao un tonkas pupiņu pamata notīm.

1




Rakstīt komentāru