03. septembris 2018

CALVIN KLEIN WOMEN – JAUNĀS CALVIN KLEIN SMARŽAS, PIRMAIS RAFA SIMONSA RADĪTAIS AROMĀTS

Vai jau iepazinies ar šo aromātu - sievišķīgu, drosmīgu, radītu ar patiesu, dzīvu stāstu? Vai šis aromāts iedvesmos arī tevi veikt lielas lietas?

SIEVIETES – ne viena, bet daudzas – veido kopumu, kurā katrai ir savs atšķirīgs viedoklis un unikāla personība. CALVIN KLEIN talanti, iedvesmojušies no mūsdienu sievišķības daudzveidīgās savdabības – no moderno sieviešu brīvības spēka un viņu bezgala dažādajām izpausmēm, piedāvā jaunas smaržas CALVIN KLEIN WOMEN – pirmo Calvin Klein galvenā radošā direktora Rafa Simonsa radīto aromātu.

Rafs Simons, Calvin Klein radošais direktors

Sieviete veido pati sevi un smeļas idejas no daudzām citām, lai mainītos. Iedvesma CALVIN KLEIN WOMEN aromātam ir gūta no šīs iekšējās daudzveidības, no dažādības, kas apvienota ar individualitāti, no brīvības, no tieksmes pretoties noteiktajam un dzīvot tikai pēc saviem likumiem un arī no kopējā gara, kas vieno visas sievietes. Smaržu CALVIN KLEIN WOMEN vēstījums uzrunā daudzas, jo šis aromāts sievietēm visā pasaulē atgādina par viņu dažādo būtību. Katrā sievietē slēpjas vairāk nekā tikai viena personība, un sieviete var atļauties sevi pārveidot, kā un kad vien vēlas. Viņa ir gan viena, gan visas – individualitāte, kas kļūst par daļu no grupas.

Smaržu CALVIN KLEIN WOMEN reklāmas kampaņa, kuras komanda sastāv tikai no sievietēm, cildina gan leģendāras iepriekšējo paaudžu sievietes, gan mūsdienu kultūras varones. #IAMWOMEN

 

REKLĀMAS KAMPAŅA: SIEVIEŠU CILDINĀJUMS SIEVIETĒM

Anna Koljēra: “Sākot darbu pie smaržu CALVIN KLEIN WOMEN reklāmas kampaņas, mani interesēja, vai ir iespējams radīt citādu atspoguļojumu – tādu, kas būtu gan pārliecinošs, gan iejūtīgs un kas sievietēm ļautu skaidri izpaust savu dažādo būtību.”

Smaržu CALVIN KLEIN WOMEN reklāmas kampaņā redzamas divas sievietes, kas palīdz veidot pavisam jaunu Holivudas tēlu, – LUPITA NJONGO un SĒRŠA RONANA. Ar unikālo talantu, radošumu, inteliģenci un rakstura spēku abas godalgotās aktrises un savas paaudzes viedokļu līderes ir ieguvušas plašu atpazīstamību. Viņas kļuvušas par paraugu un iedvesmas avotu sievietēm visā pasaulē. Līdzīgā veidā arī šīs iedvesmojošās aktrises ir izvēlējušās personības, kuras reiz iedvesmojušas viņas pašas, – leģendāras sievietes, kas attīstījušas savu personību ne vien kā mākslinieces, bet arī kā sievietes.

Abas sievietes kampaņas materiālos izskatās tik dabiski, tik nesamāksloti, it kā bez make-up, ar svaigu seju. Ar šo aromātu centrā ir likta ideja par daudzveidību un daudzšķautņainību. Kampaņa ir kā sievišķības izpētes ceļojums – sieviešu grupa, kuras vieno viens mērķis – vēlme būt pietiekami stiprai radīt savu identitāti un atbalstīt un vadīt tās, kuras seko šai idejai!

Kampaņas attēlos ir arī tādas leģendāras sievietes kā Eartha Kitta, Ketrīna Hepberna, kas ir sieviešu piemēri, kas nepieņēma vēlamo par esošo un veidoja savu pasauli, savu viedokli par sabiedrības dogmām. 

Savukārt izvēle par labu Sisijai Speisakai notika dēļ viņas aizrautības un godīguma pret dzīvi. Viņai ir vēlme izmēģināt visu, doties visur. Viņa bija brīva un viņa nesa šo ideju kā pionieris.

Kampaņas attēlos arī ir Nina Simone, sava laika mūzikas leģenda, kas nebaidījās dalīties ar mūziku un padarīt to tādu, kādu vēlējās redzēt un dzirdēt. Viņa uzskatīja, ka redzēt cilvēkus nodarbojamies ar to, kas viņus aizrauj, ir iedvesmojoši. Tas iedrošina tevi darīt to pašu, iedvesmot!

LUPITA NJONGO: “Individualitāti veido vairāk nekā tikai viena persona.”

SĒRŠA RONANA: “Tu vari būt tāda sieviete, kāda vien vēlies.”

AROMĀTA APRAKSTS

Koksnes un ziedu aromāts. SĀKUMA NOTIS: eikalipta augļi. VIDUSNOTIS: apelsīna zieds. PAMATNOTIS: Aļaskas ciedrs.

CALVIN KLEIN WOMEN aromātu, kas ir kontrastu pilns un tikpat bezgalīgi daudzveidīgs kā sieviešu personības, kuras iedvesmojušas tā tapšanu, ir radījušas smaržu meistares Annika Menardo un Onorīna Blanka. Apvienojot spēku ar trauslumu un svaigumu ar juteklību, gaišsārtais smaržūdens izceļas ar trīs pamatsastāvdaļu – liegu apelsīna ziedlapiņu, svaigu eikalipta augļu un bagātīgo Aļaskas ciedru – aromātu. Tas papildināts ar melnā pipara un citrona ekstrakta vēsmu, lielziedu magnoliju un jasmīna ekstrakta smaržu, kā arī ar vīraka koka ēteriskās eļļas un Ambrox® Super ekstrakta izteikti pavedinošajām notīm.

Lai atspoguļotu smaržu CALVIN KLEIN WOMAN būtību, ir ievērota un izcelta ikviena no sastāvdaļām – katra nianse ir tikpat svarīga, cik kopums, un nespēj pastāvēt atrauti. Šis apvienojums veido pārsteidzošu un vienreizīgu koksnes un ziedu aromātu, kas pats par sevi ir kontrastains. Dinamiskais un modernais aromāts ļauj tā lietotājai atklāt sevī divdabību, nepārtrauktu spriedzi starp atšķirīgiem elementiem un pretstatu saplūšanu. Aromāts simbolizē daudzslāņainos priekšstatus par mūsdienu sievišķību.

PUDELĪTE

CALVIN KLEIN WOMEN smaržu pudelīte un kastīte – hibrīds, kas pārstāv vairākas pasaules reizē, parāda Rafa Simonsa atklāto CALVIN KLEIN radošo būtību. Pudelīti, kuras dizainu veidojusi Sūzena Doltone sadarbībā ar Annu Koljēru, apdveš nezūdoša sievišķība, un biezā stikla ergonomiski noapaļotā forma ar sudrabkrāsas kakliņu un izsmidzinātāju ir radīta, iedvesmojoties no tradicionālajiem smaržu prototipiem. Reizē gan atzīstot, gan sagraujot estētikas principus, ievērojot tradīcijas un paturot brīvību tās apstrīdēt, pudelītē atgādinājums par vecmodīgo ir apvienots ar jaunu izteiksmes elementu – milzīgu grafisku diskveida vāciņu, ko rotā Annas Koljēras darinātais attēlu raksts.

1




Rakstīt komentāru