26. februāris 2016

2016.gada notikums: Terre d'Hermès 10. gadadiena!

Hermès Terre D'HermèsPagājuši 10 gadi, kopš slavenā nama Hermès parfimērs Žans Klods Ellena radīja ikonisko aromātu vīriešiem Terre d'Hermès, un šogad tam par godu īsteniem aromāta cienītājiem un kolekcionāriem ir radīta ierobežotā izlaiduma sērija (2016 H BOTTLE LIMITED EDITION), kas atsauc atmiņā visskaistākos iepriekšējos gados radītos produktus. Tie tika harmonizēti un pretstatīti, izveidojot trīs dizaina kombinācijas, kas eksponētas uz tualetes ūdens un parfīma pudelēm. Katrs no šiem trijiem produktiem ir iepakots kastītē ar vienādu dizainu un tiek piedāvāts nejaušas izvēlēs veidā. Bet kas gan slēpjas aiz šī aromāta nosaukuma?

Hermès Terre D'Hermès

Visa pamatā ir zeme – Terre

Daži vārdi ir vienmēr patiesi. Tie ar mums nespēlē spēlītes. Vārdi, kas atbalsojas un,  izrunāti, sūta visumā atbalsis. Vārdi, kas visu izsaka uzreiz.

“Zeme” ir viens no šiem vārdiem. Viss sākas no turienes. Šis vārds runā ar vīrieti, kad viņš stabili stāv uz zemes. Tas ir pamats, uz kura viņš stāv, uz kura paliek viņa pēdu nospiedumi,tas palīdz saglabāt nosvērtību. Tas ir dziļums, kurā šis vārds runā ar viņa sapņiem. Terra incognita – neatklātā zeme. Tā ir telpa, horizonts.

Hermès Terre D'Hermès

Terre d’ Hermès

Tas ir krustojums, ceļojums cauri elementiem, stāsts par pārvēršanos, par virzību uz bezgalību. Rūgti spirgtais greipfrūtu aromāts un izteiksmīgais apelsīns, matēta minerālu smarža, kas asociējas ar kramu. Ass, dzīvs piparu, rozā ziedlapiņu un pačūlijas aromāts. Maigs un izteikts ciedru aromāts; piesātināta, pilnīga vetivera smarža. Mīļi glāstošs benzoe sveķu aromāts.

Tiešs un smalks, nenobriedis un rafinēts, Terre d' Hermès slēpjas aiz saviem paradoksiem: no pirmajām emocijām līdz spilgtām izjūtām, no Terre d’Hermès nepielūdzamās realitātes.

Nospiedums un glāsts

Aromāta pudelīte stabili stāv uz zemes. Oranžas krāsas H burts ir tās pamatne, tas dod spēku kā ar zemi panākta vienošanās. Tā ir kā arhitektūra, kas diskrēti atkāj smalkas detaļas: virsmā iestrādātu Hermès seglu nagliņu; gandrīz neredzamu oranžu līniju, kas atklājas skatienam tikai uz vāciņa mehānisma metāliskāsdaļas. Pudelīte, atveroties, aplaimo lietotāju ar vēl neatklātu labsajūtu. Pēc vislabākajām Hermès tradīcijām, liela uzmanība ir veltīta detaļām – pamatnei, vāciņam.

Terre d' Hermès īstenā arhitektūra saplūst ar smaržu.

Hermès Žans Klods Ellena

Radītāja stāsts

Kā norāda pats Žans Klods Ellena, Hermès nama parfimērs un Terre d' Hermès radītājs: “Terre d'Hermès pieder pie visai abstraktas aromātu grupas – tās, kuras pamatā ir abstrakti mūsdienīgs skatījums. Es neaprakstu ne ainavu, ne kādu konkrētu materiālu, es transponēju jūtas. Aromātam piemīt dāsnas augsnes rūgtums; augsnes, kura ir gan maiga, gan grūti apstrādājama. No otras puses, man patīk, ja manas smaržas ir optimistiskas, vilinošas. Tieši tāpēc greipfrūtu notis papildina manis izveidotais apelsīnu aromāts, tāds, kas neatgādina aplesīnu kā pārtikas produktu, bet piedod kompozīcijai īpašu dzirksti. Tas saplūst ar paprikas un rozā piparu pikantumu, kas izceļas ar spilgtumu, svaigumu, spontānumu un izzūd tikpat ātri, kā parādās. Kad jūs sajūtat Terre d'Hermès smaržu aromātu, jūs sajūtat visu kopumu jau no paša sākuma...

Tad gaistošākās vielas aizstāj augļi, ziedi, lapas. Pāri paliek aromāta būtība – koksne, tad jūs sajūtat saknes – sveķus, līdz esat ticis līdz aromāta visdziļāk mītošajām notīm. Tas ir stāsts, ar varoņiem, scenāriju un aromāta izraisītām emocijām.”

Jautāts aprakstīt to, kāds ir šis Hermès cilvēks, kurš valkā šo aromātu, viņs atbild: “Viņam nekad nav garlaicīgi. Dziļi viņā slēpjas cilvēks, kas var pavedināt, un Terre d'Hermès ir radītas pavedināšanai. Tas padara smaržas tik brīnišķīgas!”

Hermès

Uzņēmuma vēsture

Hermès International S.A. ir dibināts 1837.gadā un šodien uzņēmums ir specializējies ādas izstrādājumu, aksesuāru, parfimērijas, luksusa preču un ikdienas apģērbu ražošanā. Tā logo kopš 1950.gada ir kariete ar zirgu.

Tjeri Ermes (Thierry Hermès) dibināja Hermès uzņēmumu kā zirglietu darbnīcu Parīzes Grands Boulevards kvartālā, apkalpojot Eiropas augstmaņus. Viņš radīja smalkus iejūgus un iemauktus zirgu ekipāžām. Laika gaitā uzņēmums attīstījies un šodien Hermès piedāvā 14 preču grupas, kas ietver ādas izstrādājumus, šalles, kaklasaites, vīriešu apģērbus, sieviešu modes preces, parfīmu, pulksteņus, kancelejas piederumus, apavus, cimdus, emaljas, dekoratīvi lietišķo mākslu, galda piederumus un juvelierizstrādājumus.

Kopš 1930. gada smaržas ir bijušas neatņemama Hermès nama vēstures sastāvdaļa, kas ir attīstījusies kopā ar citiem nama amatniecības izstrādājumiem. Īstais aromātu piedzīvojums sākās 1951.gadā ar Eau d'Hermès, ko izveidoja Edmonda Roudnicka. Desmit gadus vēlāk pirmās Hermès sieviešu aromāta Calèche parādīšanās apstiprināja uzticību parfimērijas mākslai. Kopš tā laika ir piedzīvoti veiksmes stāsti, ko radījuši izcili parfimēri, katrs sniedzot autora ieguldījumu Hermès nama parfīmu mākslā gan meistarības ziņā, gan kā unikāls mākslinieks.

2004. gadā Žans-Klods Ellena pievienojās Hermès namam, lai kļūtu par tā ekskluzīvo parfimēru un radītu visus tā aromātus. Ne brīdi neaizmirstot, cik trausla ir individualitātes stīga, ko viņš cenšas saglabāt, Žans-Klods Ellena cenšas atrast „zemes aiz gaisa”. Viņš atklāj tās, ieiet tajās un padara tās pieejamas mums.

Katrs Hermès produkts padara uzņēmumu par stāstnieku, kas mūs aicina atklāt iedomātu pasauli, unikālu visumu.

Uzticīgs šim garam, Hermès parfimērs darbojas kā izdevniecība, laika gaitā pasaulei piedāvājot darbus, kas simbolizē dažādus literāros žanrus un veidojot veselas to kolekcijas. Dažādus romānus, noveles un dzejoļus.

Šāds solis ilustrē Hermès namam raksturīgās prasmes, kas visu centienu centrā liek meistarību, individualitāti un stingru fantāzijas elementu.

Viņa izstrādātajos aromātos atklājas kopīgās vērtības, cieņa pret Hermès nama mantojumu un izsmalcinātība.

6




Rakstīt komentāru