26. jūlijs 2017

Iegūsti skaistu ķermeni vasarā!

Vai ir vēl lieliskāka atpūta vasarā par laika pavadīšanu ārā? Tā būs vēl skaistāka, ja labi jutīsies savā ķermenī un spilgtajā bikini. Mēs vēlamies, lai tu pilnībā vari izbaudīt vasaru, tāpēc mūsu vadlīnijās esam iekļāvuši noderīgus padomus, kā iegūt ķermeni, kas lieliski izskatīties vasarīgajās kleitās. Piedāvājam ātri izpildāmus un vienkāršus vingrinājumus un efektīvus skaistumkopšanas padomus. Ļauj uzplaukt iekšējai vasaras skaistuma dievietei!

Sagatavo ķermeni no galvas līdz pat pirkstu galiņiem

Tiklīdz jūties komfortabli savā ķermenī, tu izskaties satriecoši peldkostīmā vai pieguļošās kleitās. Uzzināsi dažus noderīgus padomus, kas vairos tavu skaistumu,  padarot tavu ķermeni slaidāku.

Gludas un vienmērīgas kājas

SKAISTUMKOPŠANAS IETEIKUMS. Pirmais solis, lai iegūtu perfektas kājas, ir lietot pareizos ķermeņa kopšanas līdzekļus. Tāpat kā rūpīgi esam pieraduši izvēlēties sastāvdaļas sejas kopšanai, mums arī ķermeņa kopšanai jāizvēlas efektīvas sastāvdaļas. Ādu vasaras sezonā daudz mazāk nosedz apģērbs,  tāpēc ir svarīgi to aizsargāt. Izvēlies ķermeņa kopšanas līdzekļus ar efektīviem antioksidantiem. Acai ogas ir slavena pretnovecošanās sastāvdaļa no Brazīlijas, kam piemīt augsta uzturvērtība. Ogu taukskābes palīdz ādai izskatīties tvirtai un vienmērīgai. Acai ogu vitamīni un minerāli aizsargā ādas barjeru no apkārtējās vides negatīvās ietekmes. Iesakām Douglas Home SPA Breath of Amazonia līnijas produktus, kas satur šo ogu sastāvdaļas. Kombinācijā ar tādām barojošām sastāvdaļām kā kokosriekstu eļļa un šī sviests, tās padarīs ādu mīkstu un  pilnīgu.

LIELISKS VINGROJUMS. Kājām ir vislielākie muskuļi, tāpēc svarīgi tos pareizi trenēt. “Vienas kājas pacelšana” ir viens no visefektīvākajiem vingrojumiem, lai stiprinātu augšstilbus. Nostājies tā, lai kājas būtu gurnu platumā. Kreiso kāju saliec celī un novieto aiz sevis. Noliecies uz priekšu un cel kreiso kāju uz augšu. Saglabā savus augšstilbus sasprindzinātus, muguru taisnu un stāvi tik ilgi, cik vien vari – būs labi, ja šajā pozīcijā noturēsies vienu minūti. Atkārto vingrojumu ar katru kāju piecas reizes. 

Stingrs un tvirts dibens

SKAISTUMKOPŠANAS IETEIKUMS. Visefektīvākā sastāvdaļa, kas padara dupsi tvirtāku, ir pilna enerģijas. Guarana, kas pazīstama kā sastāvdaļa enerģijas dzērienos, satur daudz kofeīna. Šis augs, kas pārsvarā aug Venecuēlā un Brazīlijā, spēj padarīt ādu tvirtāku, aktivizējot tajā asinsriti. Atvadāmies no nelīdzenas un nokarenas ādas! Šīs ķermeņa zonas ādas kopšanai izmēģini efektīvos Collistar līdzekļus, no dažādām formulām izvēloties patīkamāko.

LIELISKS VINGROJUMS. Stingras un formīgas pēcpuses iegūšanas noslēpums saucas “taisnās kājas pacelšana”.Nostājies četrāpus pozīcijā, sasprindzini vēdera muskuļus, izstiep kreiso kāju aiz sevis. Pacel to, cik vien augstu vari, un saglabā sasprindzinātus sēžas muskuļus. Atbrīvo kāju un atkārto šo vingrojumu 10 reizes ar katru kāju.

PAPILDU PADOMS. Uzlabo ķermeņa ādas tekstūru un tvirtumu ar speciālu masāžas rullīti. Apsēdies uz rullīša tā, lai masētu vienu sānu. Šī dziļā masāža ļoti efektīvi tonizēs dibenu. Rullējies lēnām un nesteidzīgi - jo ilgāk masēsies, jo būs labāki rezultāti!

Plakans vēders un redzami vēdera muskuļi

SKAISTUMKOPŠANAS IETEIKUMS.  Vēderu visefektīvāk maigu un gludu padarīs  dabīga ķermeņa eļļa. Tādas sastāvdaļas kā kumelīte, hohoba un avokado nogludinās ādu, bet pareiza masāža palīdzēs iegūt plakanāku vēderu. Masē vēderu pulksteņa rādītājam pretējā virzienā, lai stimulētu ķermeņa funkcijas. Neizmirsti par sānu daļām, lai iegūtu skaistu, maigu un plakanu vēderu.

LIELISKS VINGROJUMS. Aktivizē dziļos vēdera muskuļus ar vingrojumu, kas tiek saukts par “kalnā kāpšanu”. Tas stiprinās vēdera muskuļus un sniegs acīmredzamus rezultātus jau pēc dažām vingrojumu sesijām. Ieņem pumpēšanās pozīciju un sasprindzini vēdera muskuļus. Tuvini vienu kāju krūtīm un tad atliec atpakaļ starta pozīcijā, pēc tam atkārto to pašu ar otru kāju. Ātri maini kājas un atkārto vingrojumu 30 reizes.

Tvirtas un maigas rokas

SKAISTUMKOPŠANAS IETEIKUMS. Tiec vaļā no nelīdzenas ādas uz roku augšdelmiem ar eksfoliāciju un mitrināšanu! Tā saucamo "keratosis pilaris" (mazas, cietas pumpiņas) spēcīgu produktu vietā labi kops augļskābju (piemēram, glikolskābes) losjoni. Vienmēr pēc tam uzklāj mitrinošu līdzekli  – āda ātri absorbēs vieglus krēmus un želejas.

LIELISKS VINGROJUMS. Lai iegūtu spēcīgas rokas un plecus, ļoti efektīvs būs vingrojums “tricepsa atspiedieni”. Vingrinājumā izmantojot tikai sava ķermeņa svaru, pirmos rezultātus pamanīsi ļoti ātri. Atbalsti rokas pret soliņu vai stabilu krēslu, pavirzi ķermeņa apakšdaļu uz priekšu, kājas turi 90 grādu leņķī un pēdas pie zemes. Iztaisno savas rokas un lēni saliecies elkoņos, tuvinot savu ķermeni grīdai. Sajūti visu ķermeņa svaru rokās, pirms iztaisno elkoņus un atgriezies sākuma pozīcijā. Atkārto vingrojumu vismaz 20 reizes!

Skaists, dabīgs iedegums – izteiksmīgi izcel ķermeņa aprises

Ieguvusi burvīgu iedegumu, tu tūlīt pat izskatīsies daudz tvirtāk. Turklāt nevienmērīga āda, ko var veidot zilumi, strijas, vēnas un tumšie plankumi, būs mazāk pamanāma, ja tev būs mirdzošs iedegums. Tu vari izcelt arī muskuļus, pat ja tie vēl nav tik redzami. Šo tehniku sauc “kontūrtonēšana” –  ar to tiek izceltas ķermeņa skaistākās vietas, izmantojot paštonējošos līdzekļus. Pēc ķermeņa ādas eksfoliēšanas uz visa ķermeņa uzklāj paštonējošo krēma pirmo slāni. Otro slāni klāj uz noteiktām ķermeņa vietām: zem dupša, starp krūšu kaulu un nabu, uz kāju un vēdera sānu daļām. Rezultāts būs līdzīgs ierastajai sejas kontūru izveidei ar bronzeri – tavs ķermenis izskatīsies izteiksmīgāk.

Tagad tu zini, cik vienkārši ir uzlabot savas ķermeņa aprises ar viegliem skaistumkopšanas trikiem un vingrojumiem. Pareizā tekstūru, vingrojumu un tehniku kombinācija ļaus tev uzturēt ķermeni labā formā!

2




Rakstīt komentāru